Hjelm i alpinanlegg skulle vært påbudt..så enkelt er det...Det blir mer å mer folk me lite vet i bakken å mer å mer snøbrett folk uten fangreim...så slutt å lur så mye å gå heller ut å kjøp noe å ha på hue