hjelmen min er drit stygg, en 4 år gammal cebe, men der har blitt ganske bein hard med tida, full av riper og hakk, restar av bark og never og litt mose, enkelte plassar er det til og med litt voks. ikkje det at eg kjæyrer so sinnsjukt hardt men eg trynar en del i små skog, har hatt hjelmen i brett bagen der den låg å vart skrapa av tålkanten og eit fint hakk frå då eg vifta med isøksa å klarte å slå tverrbladet i panna,

jadda

hjelm er fint i skogwen du slepp å teke so mykje på alle små greinene