hjelm ja
|
More than words
|
OP
More than words
hjelmen min er drit stygg, en 4 år gammal cebe, men der har blitt ganske bein hard med tida, full av riper og hakk, restar av bark og never og litt mose, enkelte plassar er det til og med litt voks. ikkje det at eg kjæyrer so sinnsjukt hardt men eg trynar en del i små skog, har hatt hjelmen i brett bagen der den låg å vart skrapa av tålkanten og eit fint hakk frå då eg vifta med isøksa å klarte å slå tverrbladet i panna, jadda hjelm er fint i skogwen du slepp å teke so mykje på alle små greinene
|
|
|
 !!
|
More than words
|
OP
More than words
drit nå i om du ikke ser så bra ut me hjelme din! jeg skal love dg du ser styggere ut etter et kraftig krash!så løp og kjøp!
|
|
|
 Ja!
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 Har dainese fun avtagbar øre-padding?
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 Påbudt
|
More than words
|
OP
More than words
Hjelm i alpinanlegg skulle vært påbudt..så enkelt er det...Det blir mer å mer folk me lite vet i bakken å mer å mer snøbrett folk uten fangreim...så slutt å lur så mye å gå heller ut å kjøp noe å ha på hue
|
|
|
 morro med hjelm
|
More than words
|
OP
More than words
Nei!!!!!!!!! Det burde ikke vært påbudt. Da ville utrolig mange kjørt uten for å tøffe seg. At det er tiden for hjelm er iafall helt sikkert. Kjør på
|
|
|
|
|
|
 eg drit i det !!!
|
More than words
|
OP
More than words
Det høres ut som du er gammel nok til å finne ut av om du skal bruke hjelm eller ikke..hvis du mener det ser teit ut med hjelm,,, ja,,da driter du i det, så enkelt er det. jeg gir i hvertfall fullstendig faen i om du bruker det eller ikke. Hilse hjelmbruker
|
|
|
 hjelm
|
More than words
|
OP
More than words
eg har brukt hjelm i 3 år no, og er kjempe glad for at eg bruker det,dritt oppi om du er god eller ikkje. eg har sweet hjem og den er sinnsjuk bra. Bedre og betala litt money enn at hove blir øydelagt.Og om du får damer, er det derfor du er i bakken? Uansett blir det fleire og fleire som tørr og bruke hjelm, så skal du se at det er fleire jenter som Tør og bruke hjelmBruk hjelm, det er kult. Slepper også og fryse på hue.
|
|
|
 berge`n
|
More than words
|
OP
More than words
hula!eg skal til bergen i helgo, noken som veit om stader der dei har noko utval av hjelmar? har lyst til å kika på dei søte hjelmane, og også cebe sina. sett stro pris på svar, så slepp eg gå gjenøm heile byen på leiting..
|
|
|
 OVO
|
More than words
|
OP
More than words
Halla. Jeg leter etter OVO hjelmer (de eneste som jeg har funnet ut passer meg), men kan noen si hvor de evt. selges i Norge? Torgersen sport skulle ikke ta inn i år.
|
|
|
 ELDRE DUSTEMENN (og kvinner)...
|
More than words
|
OP
More than words
kjøp hjelm og drit i frisyren!
|
|
|
 Alternativ til hjelm
|
More than words
|
OP
More than words
Dypp lua i vann, ta den på og lat den fryse fast til skallen. Da får du en fin og billig hjelm.
|
|
|
|
|
|
 BRUK HJELM
|
More than words
|
OP
More than words
Det er da like naturlig og bruke hjelm når du står på ski ,som når du klatrer is
|
|
|
 JOFA
|
More than words
|
OP
More than words
min gamle jofa hjelm som jeg arvet av tanta mi holder lenge for meg..heheEkke så farlig om den koster 29999 elr 200 bare den passer, og ikkek blir fukka om du faller...
|
|
|
 hvorfor sweet
|
More than words
|
OP
More than words
man trenger ikke å kjøpe sweet hjelm til 2200 når en kan kjøpe en giro hjelm som er like bra, ser bedre ut og bare koster 1299,-.. det er nesten 1000,- billigere det..du får giro nine 9 hjelmen med MX.. da er den helt rå!!! får på anton sport får 1499,-Giro hjelmen er fora med flis innvendeg så den er varm.. den er sinnsykt lett.. og du får den i AUDIO utgave så det er bare å koble MD spilleren til så har du sterio i hele hjelmen.. er ikke det mye mer får pengene kansje... sweet ser ut som et gammalt egg!!
|
|
|
 Audio
|
More than words
|
OP
More than words
Sweet rooster kommer bare i Audio utagve om e ikke husker feil.
|
|
|
 Har hjelm
|
More than words
|
OP
More than words
Bruker hjelm selv, og selv om jeg ser ut som en halvdau vannbøffel føler jeg meg tryggere med den på i tilfelle det kommer noen galinger (utforfolk!!!) susende nedover bakken! Så moralen etter alle disse innleggene er ! BRUK HJELM!
|
|
|
 hjelm er tøft!
|
More than words
|
OP
More than words
a) det er ikke bare folk som er rå i bakken som bruker hjelm! lurt å ha uansett, alle kan dette!! b) vært og kjøpt giro hjelm, den er knallbra! varm om det trengs og mulighet fro lufting vis det er varmt. Sitter som støpt på hodet mitt! anbefales! c) selvfølgelig er det vits å bruke hjelm!!! d) ja, jeg vil mene du drar damer med hjelm, dvs bra damer. Jeg for min del synes det er bedre med en fyr som har skjønt det er lurt å bruke hjelm enn en som drar på i pipen og tror han er rå uten! e) du vil bli så fin så...det er en vanesak av mindre betydning. Tips: LØP OG KJØP!!
|
|
|
|
|