Jeg har så lite hode at jeg må bruke barnehjelm. Den er fra Briko og har både stjerner og flammer i fæle farger.. Likevel bruker jeg den hver gang jeg står på ski. Er det kalt bruker jeg en buff under slik at jeg ikke får snø i nakken(uææhg). Jeg stiller meg herved i rekken som hevder at hjelm er en billig forsikring. Du slipper å lure på hvilken lue, og du tør å slippe på litt mer, for du merker ikke fartsvinden så godt, og da tror du ikke at det går så fort. Som andre her har sagt, er det ikke godt å slå seg, og etter at man har slått seg blir man reservert og litt redd for å slå seg på samme sted igjen. Derfor pleier jeg å bruke ryggplate, knebeskyttere og albuebeskyttere. Da føler jeg meg tryggere å får en fin dag på ski. Konklusjonen blir: Kjøp en hjelm; du slår deg mindre i hode og blir bedre på ski.