Eks. min Sweet hjelm sitter perfekt på mitt hode. Mye bedre enn eks. Cebe. Alle hjelmer har jo ulik form. Finn en som passer deg! Videre er jo looken ganske viktig. Jeg synes Sweet hjelmen er møkk fet, dessuten sitter den ikke som en bolle på hode, har veldig god passform, lukker godt bak og passer goggles perfekt. Dessuten, Sweet er vel norske... og det er jo ganske kult! Vi kjøper jo eks. ski som koster 7000,- LETT!! Vil si at hjelm er hakket viktigere...