Hjelmen redda huet en gang for et par år siden. Fikk rotasjon og kræsja med en bjørk. Videre er den vind- og vanntett, varm og veldig lett. Føler meg naken uten hjelm. Kjøp gjerne en svart eller grå hjelm som går bra sammen med alle andre farger. Med svart hjelm virker heller ikke hjelmen så stor. Hvit virker forstørrende. Hakebeskytter (jamfør motocrosshjelmer) er ikke så lurt. Mener det kan gi fatal vridning av nakken. Kjus og gutta boys kjører vel også uten hakebeskytter? Jeg kommer ikke på ett argument mot hjelm. De er som sagt lette, billige, vind- og vanntette. Ett kakk i hue uten og du er ferdig.