Var innom Platou å prøvte meg denne "oh-så-vantastichen" Sweet hjelmen. Jeg likte den ikke. Den er jævlig kul å se på, ingen ting er mer bling-bling enn carbon (i alle fall på sykkel) men den satt utrolig dårlig på hodet. Den har for kompakt polstring til at den "tilpasser" seg hodet ditt og det virker som den sitter løst til kraniet. Den virket ukomfortabel å gå på trynet med rett og slett. Ikke kom her å si at det er bedre enn ute, det er det helt sikkert. MEN jeg prøvte også en Cebe Freeride hjelm. Denne er noe større i dimensjonene, men allikevel tøff på hodet. Den har bedre/mykere (kall det hva du vil) polsting som gjør at den former seg mye bedre etter hodet ditt. Det fulgte med noen røde Sweet puter en kunne bruke for å fylle inn tomromm, men dette var ikke tilfredstillende. Sweet, but not Sweet enough...... Syns det var litt crappola faktiskt..