jeg har vurdert hjelm en stund nå, og har kjøpt meg dainese fun. Synes den var helt fresh, og så var prisen overkommelig. hadde jo lyst på sweet, men 2195 spenn er drøyt ass. jeg også trodde at hjelm var for dra på gutta, så i år skal jeg dra på litt mere, men ikke så jeg dør. Og det er der hjelmen kommer inn vettu. LURT....