Har køyrt både med og uten. Køyrer med hjelm no, cebe. Hadde lyst å ha sweet men den kosta så jævligt med gryn. Fordelen med hjelm er at det er psykisk sikkerhet, ein vågar å køyre fortare og å dra på meir.