Første (og hittil eneste) gang jeg dristet meg i halfpipen med brettet (må legge til at brettet var et impulskjøp, egentlig kjører jeg telemark), gikk jeg på rygg i den isete bunnen av pipen, og hodet smalt i bakken som en pisk. Hjelmen sprakk, men hodet var like bra (?). Det var en skatehjelm til 299. Moralen? Det er bedre at hjelmen sprekker enn at hodet sprekker. Og det har lite å si hvor mye du betaler, bare skallet sitter ok på knotten.