Hjelmer og ryggskinne er billige livsforsikringer... (har selv knust et par)Det er ofte ikke versting tryn som medfører hodeskader, men ofte også andres utilstrekkelighet!! Det viktigste med hjelm er at den er tilpasset temperatur, er lett, behagelig og KUL i følge deg selv.. Da bruker du den kanskje!! Ta med favoritt goggelsene når du leter etter hjelm!! Prøv MANGE, før du bestemmer deg!!
Kjører selv med en Daineese hjelm og ryggskinne, og til mildvær har jeg en Protek Skatehjelm.... De kan også dekoreres etter egen smak!!
Dette er de to hjelmene jeg har funnet som er mest tilpasset og behagelig til mitt hode!!! Protek hjelmen er en uslåelig sommerski/ solbrille hjelm...
Det er lov å ta heisen, stå i heiskø uten hjelm(slikke sol), og ta den på når det skal kruses:-) Selv om påsketurister med ski på skuldrerne er livsfarlige;-)
Lykke til på letingen!!
Holder for øyeblikket på å lakkere mitt gamle Jofa egg.... Det blir akkurat passe stygt:-)