Man ser jo unektelig ut som om man skal bli skutt ut av en kanon når man har hjelm på.. men den har jo sine fordeler. Men når det er sagt så er det ikke alltid jeg har den på. F.eks når det nettopp har snødd endel og det er myk snø de fleste steder. Risikoen er jo der.. Kan være at jeg er uheldig og tryner på en stein. Skal man hoppe og fly i parken er jo hjelm, om ikke et must, særdeles lurt å ha på seg. Noen bor i hjelmen, andre gjør det ikke. Det er uansett et personlig valg. Bruk hodet om du har hjelm på eller ikke.. kjenner noen som kjører enda villere fordi de nettopp har hjelm på. Og da er det jo like lett å skade seg.