Her vil folk hugge i bl.a. Tottenskogen. Og så skal flere bruke hjelm? nei og nei ! Hvor skal dette ende ? Hjelm er ikke noe ålreit å ha på hodet når du kjører i skogen. Og ikke når du prøver å komme over halfpipekanten for første gang og lander på ryggen i bånn av pipen heller. Og hvis du tryner på klink is (kjent fenomen på forvinteren) er det bare tull å ha hjelm....