Hmmm.. Som han sa på Hemsedal Sport når jeg kikket på hjelmer... Atte du.. Jeg vet du kjører motorsykkel, du har vel neppe med deg et annet hode når du kjører ski?? Og på sykkelen er jo hjelmen naturlig... ;o)