Endelig noen som tar ansvar!! Du synes ikke det er mye arbeid for så få skidage??Du er vel ikke tilfeldivis tilknyttet sykkelmiljøet??Tok en runde ned dh ruten en gang, ble litt for knotete, selv i fylla, men det er en del morro på forsiden av "speider" hytten, skiers left langs banen...Er ikke rutene mot Isdalen noe korte??
Hvor skal man melde seg for dugnad??