Hår på leggene skaper luftrom i leggområdet på støvlene, som gir litt, ikke mye, men litt. Dette kan i værste fall ende opp i beinhinnebetennelse...Har troa på å barbere hårene vekk fra beinet på leggen...Skader jo ikke å prøve i allefall, gjør det nå, så vokser det jo ut til fonna åpner uansett!