Hei ! Vet jeg svarer sykt sent på innlegget, håper du alikevell kan ha bruk for tipsene mine.Surfing i Panamà er great ! Panama er nabolandet til Costa Rica og regnes derfor som et land med bra beliggenhet for surfing/bølger. Hvis du er ute etter litt store bølger bør du dra til en by ca 5 timer unna hovedstaden Panama city, som heter Santa Catalina. ikke noe sandbunn, kun reef, men veldig godt surfemiljø og mange billige surfehoteller. Surfers paradise anbefales( Hils fra Marthe
Ellers er stranda El Pal Mar fin for både nybegynnere og folk som vil ha litt større waves, mulighet for å slå opp telt i surfecamp ved stranda. El Pal Mar ligger vedsidenav San Carlos, en liten by 2 timer utenfor hovedstaden.Playa Tetas (puppe-stranda oversatt fra spansk) er ei strand som også er kjent for sine bra spots.Uansett hvor du vil dra trenger du bare å dra til hovedsentralstasjonen i Panama City(ved siden av Albrook mall) og spørre om hjelp. Så putter de deg på en buss og forklarer deg når du må hoppe av.)Enjoyy !! Fortell meg gjerne om hvordan du hadde det, hvis du drar/dro hehe