Rekkverk-Fortsatt for gamle damer
|
More than words
|
OP
More than words
Hva er det som skjer! På verste vestkant samles det en gjeng med camokledde hengerumper som ikke kan en pøkk. Med fete boblejakker, kul attitude, og fete goggles, hipp hurra her kommer kidsa som har solgt sin sjel til Børs Og Mammon. Rekkverk er for gamle damer. Railing er skapt for å skape en arena hvor markedskreftenes og bransjen kan pøse på med alt slags dritt som ikke har noe med skikjøring å gjøre. For fortsatt er fjellet fritt for reklameboards og give-aways. Ingen av disse kvisete snørrungene er å se på fjellet, så sant det ikke er et jævla kamera som går. Det er et jævla sirkus. Uten Manesj. Hvor Dumbo er klonet i samme antall som Agent Smith. Som dessverre er pasifisert. Så dersom du ikke er redd for lårhalsen, stemmer pensjonistpartiet, synes Hagen er skjønn og ser repriser av DaCapo....bør du gi faen i hele railinga, komme deg til fjells og smake på livet!
|
|
|
 sant, sant..
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 Endelig en som får sagt det..
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 spar oss...
|
More than words
|
OP
More than words
bruk kreftene dine på noe annet, å skrive denne latterlige kommentaren som du like godt kunne skrevet i threaden under er så jævla unødvendig. at et så lite arr. som det i bogstadveien kan gjøre deg så forbanna.. railing skjer på fjellet, der får de smake på mer en bare det! er det så vanskelig å forstå. Det er ikke akkurat slik at railen står i bogstadveien 365 dager i året.. en liten session er bare god reklame for de nye unge, og en underholdning i seg selv. det viser også hvordan jibbing både til fjells og land er på vei oppover, og jeg kan ikke fatte at det skal være skadelig. Folk som deg, som har så mye imot utvikling kan spare andre for det jævla kvikk-lunsj og feller preiket ditt! det finnes folk som har så mye talent der ute, og det er ikke bare på rekkverket! å viss du tenker deg litt om så regner jeg med du såvidt har tatt deg en tur i bakken, mens dissa gutta har hatt flere skidager allerede i år enn de fleste av oss.
|
|
|
 Jævela
|
More than words
|
OP
More than words
rasstapp!!Bli på vidda, og spis bark din erke-homo.
|
|
|
 faen så trangsynt!
|
More than words
|
OP
More than words
jævla lanngrennspreik.. er det mulig å være så trangsynt å erke konservativ? ta med deg kvikklunsjen å løft ræva fra pc`en og gå deg en tur i nordmarka.. eller har du allerede feita deg opp hjemme?
|
|
|
|
|
|
 Svar på tiltale
|
More than words
|
OP
More than words
Selvsagt krever railig en neve guts og talent, men det er ikke skikjøring. Den som ikke greier å se at utøverene er noen jævla nikkedukker for en bransje som vasser i spenn, er den virkelige trangsynte. Til Orientering:-langrenn er ikke tema-kvikk lunsj er en sjokolade-Vidda egner seg best for reindrift og turistforeningen Noen føler seg tydeligvis støtt. Noe som gir en herlig følelse, dog ikke herligere en god skikjøring på egne premisser,ned lange fjeøllsider med gode venner
|
|
|
 vel..
|
More than words
|
OP
More than words
den som virkelig har tatt seg tid til å skrive en NY slik tråd er vel heller den som føler seg støtt. jeg veit, og jeg håper de fleste ander også VEIT at jibbe-bransjen og resten av denne sporten er VELDIG kommersielt preget. Så klart, men de som sitter å skriver her er som deg, gutter og jenter som liker å stikke på fjelle med gode venner i nyfallt gull!ENESTE jeg vil frem til er, at railing er en utvikling, som tar jibbingen til helt nye høyder. Jeg synes heller ikke at BARE jibbing er fett, men jeg vet av erfaring at etter en hel dag fra topp til bunn i pudder tar på, og da er det digg å ta seg en tur på railen å henge ut der... fortsatt samme gjengen, fortsatt samme stemningen, men man har valget om å gjøre noe annet morsomt på to planker, eller en bred!
|
|
|
 Du er dust!!!!
|
More than words
|
OP
More than words
hva er det som er så gale med det da?det er ikke skikjøring? jo, du har et par ski på beina, bindinger, staver osv..er det så gale at folk er litt kreative?Railing kan du drive med nesten over alt, og det er sinnsykt gøyt.Bor selv i Bergen, og har ikke akkurat mulighet til å reise på fjellet hver dag etter skolen, og planlegger nå å bygge en rail ute i hagen.Kreativ skikjøring du kan drive med overalt!!!!!!
|
|
|
 om igjen:
|
More than words
|
OP
More than words
hvorfor gadd jeg i det hele tatt kommentere dette til å begynne med? det er jo en selvfølge at den samme argumentsjonen vil komme igjen og igjen, i mer eller mindre nyanserte former. det kan vel være det samme? poenget er jo at et forum som dette egner seg ganske så godt for denne typen diskusjoner, det ser du jo? at noen er eldre enn 17 og har andre synspunkter på railling enn knøttisene med saggebukse er vel bare bra? samme greia gjelder for den andre leiren av synspunkter, ikke sikkert at alle er like der heller. diskusjonen er god den, men endrer ikke det faktum at kjørerne (om man kan kalle dem det) i bogstadveien knapt gjorde annet enn å ramle av en kjip stålstang, enten det var fordi de snublet i buksene sine eller fordi gelenderet var for dårlig. om de ikke kan vise fram noe bedre enn dette, spiller det liten rolle hvor mye talent eller stå-på-vilje kidsa har. kjipt var det uansett, det ordentlige fjellet er også uansett bedre enn bøgstadveien!
|
|
|
 Genialt!
|
More than words
|
OP
More than words
Railing er genialt! la kidsa bruke skia i hagen sin for guds skyld! mindre folk i bakken å på fjellet. Noen liker morra, andre liker dattra, noen liker tilogmed faren og lillebroren...selv liker jeg dattra best og driter i om noen liker faren..
|
|
|
 ja nei,
|
More than words
|
OP
More than words
meninger er lov.. la oss stoppe. hver man for seg selv. jeg liker godt begge deler.. men såklart, ingenting er bedre enn å være på fjelle, å virkerlig kjøre på ski!
|
|
|
|
|