på et vis..men på et annet ik.har sjøl stått på brett i 4-5 år og begynte fordi det var kult...då eg stod på brett var det velig viktig å ha den største buksa med mest muli farge sånn at ein var sikker på at ein vart sett, samma faen det om buksa var dårli. hadde jakke til 3500kr som er heilt føbanna ubrukeli!!!No har eg stått på telemark i 2 år og bytta ut alt med bergans.... å det funker så utroli mykkje bedre. Eg er og einig i det at det er fleire teliser som intreserer seg for friluftsliv og risikosport enn det er snowboardere... kan ikkje sei at ein er frilufts interisert siden ein står på brett ute ein gong i uka.....Men allikevel er det ik lite med 30 dager på brett! og eg synest at folk må få gå i dei klea dei vil, sjølv om det er ganske harry å gå i knalldyre, upraktiske, størst muli dritt klær, når du kan få MYE bedre kler til samme prisen...men det gidd eg ik å henga meg opp i. Kør det du vil gå i det du vil , MEN der e ik tvil om at teliser er større frilufts entusiaster enn snowboardere..BASTA!!!