Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 3 1 2 3
irritert på telemarkkjørere
#38961 24/12/2003 12:00 AM
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

forbanna er jeg! streite-stramkledde-fantasiløse-homokjørere med den supermongo innstillingen #jeg er er ikke en hoppetype, bare liker å cruise litt#..? hva faen, dere mangler guts og tak. bare et fåtall drapå gutter med løshæl (grønnvold, håland, næss osv) som sanker min respekt, resten av dere kan brenne langt og lenge. og de av dere som stiller med stor baktupp kan i hvertfall brenne, dere kan jo ikke en dritt! faen heller, er oppgitt. alt for mange telekjørere, og forumet her er stappfullt dere.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

kanskje forumet mangler brettgutter og jibbere fordi dere mangler hjerne? hvilket fører til at dere ikke er i stand til å diskutere..


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

da e da me kalla sånne so deg.....Du veit ingenting om telemark...telemark er skikkeli norskt og VIST FAEN DRAR ME PAO!!!! Du står nok på brett, da kan eg høyra med ein gong...Brett køyrara e so føbanna tøffe i tryne og skikkeli "kule"det er tydlivis det einaste so e viktigt fø dekan...teliser er EKTE NORSKE VIKINGER som har skjønt at poenget med livet er ikkje å rotere flest mulig grader på bigjumpen , men å nyte det!!!Hyv deg på gjelet dar du høyra heima me soparfjøle di!!!!!Snowboardere er skikkeli slappe!!!!


Jævla åinnse fålk!
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Dåkker sku ha hadd pryl heile gjengen! Æ står telemark og har masse kompisa som står slalom og brett. Synes alle flinke folk i bakken e kul uansett ka dem kjøre! Dåkker jævla Norrøna-kledde folk, drit i å snakk om at alle telisa e som dåkker, dåkker kan brenne! Æ står telemark i saggebokse og snowboardjakke! Dåkker e stugg! Bruke den gamle norrøna-uniformen kun når værgudan e bøs og æ står i fare førr å gå heile dagen pessblaut på skolen.


Teliser er bleike og litt småfeite
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Morten morrapuler...jeg elsker deg!!

De bleikfeite telisene er en gjeng med høner!!! Telemark er den sporten alle begynner med når de innser at..."faen..jeg tør ikke å prøve rodeo 7. Kanskje jeg slår meg!" De spiller alt for mye på det at å cruise er det beste. Det er bare for at de ikke tør. Å cruise er digg...men ærlig talt. Når får man det største adrenalin kicket!!?? Hadde en telis fått ønske sitt oppfylt ville det selvfølgelig vært å fly gjennom luften ut av en mongis-stor kicker å sette en flatspin så nikkersen jubler tjo hei og jentene drar frem munnspillet.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

jeg må få tilføye at det finnes noen vartigbartige telemarkiser...old school gutta lager kvalme....


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

hører du hva gutta sier her eller? forbanna norrønnadress-kledde-cruise-faen. det var et innlegg her for noen mnd siden hvor det ble snakket om aldersbestemmelser i parken, og for å forsterke det ilderen ziggy sier, så er telishomoene de som tar et stort tygg i det sure eplet og innser at de ikke makter hva en park har å by på, de er for gamle i hodet.. så en park bør være stengt for telemarknisser, for dere kan jo ikke en dritt uansett!


nok en usaklig diskusjon
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

de usaklige diskusjonene her på forumet er akkurat som duracell-kaninene. de bare fortsetter og fortsetter og fortsetter. står selv brett, men hater ikke alpint og telemarkkjørere for det. voks opp!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Må si jeg ikke helt skjønner problemet...Trenger du virkelig så mye plass Morten, har du enten en ganske stor egotripp på gang, eller så mangler du rett og slett kontroll..Har selv kjørt brett i 6 sesonger, men byttet så til telis.. Har også skaffet meg et par twins, så nå er det to par plank og ikke plate som gjelder lengre..Også sier du at folk på telis ikke drar på??? Ta deg et kurs, sier nå jeg...Mulig det er fett og dra en 1080RodeoGangstaTwist McFlip på brett, men på et brett sitter begge beina planta i plata.. Den luksusen har man ikke på telis, noe som gjør at du bør bøye deg i støvet hver gang du ser noen på telis i parken...Fortsatt god jul


Nei, helt enig Morten
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Det blir for dumt at hver enkelt bare gjør det man har lyst til, og koser seg på ski og brett.. Sånn kan vi jo ikke holde på..


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

enig med myrkdøl. Du må være en av de super kule brett folka. makan til suttring


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Feil å slå alle teliser som norøna horer og feil å si at telis kjørere er dem som ikke tør å dra på.. Ofte du ser telis gutta dra rodeo og misty. personlig kjører jeg ofte med min baggy westbeach bukse og stor dun jakke og veklser gjevnt mellom telis og alpin twins. Jeg kan dra på bra på hopp, men kan like gjerne cruise en hel dag også. Jeg har brett venner som jeg har ski venner, det er ikke KRIG lengere, når skal folk skjønne det? Virker som dem fra vestlandet ikke har fått det helt med seg smile Ellers en fortsatt go jul alle sammen and ride on :o)


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Helt enig med Morten Mårrapuler!!!!!!!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

oki,.. da e det son at vi dømme folk før ka dem har på sæ? Norrøna = dårlig cruiser?FAAN, kem faan som bryr sæ om kem som har på sæ ka?Alpinanlegget er til for alle! Og en tankegang som "Brettkjørere eier parken".... hehe,.. syns æ blir latterlig!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Litt sinte nå rundt jul? God Jul til dokk i Myrkdal.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

HEHE, blir berre so provosert av detta innlegget...marit og åse? kjenne dai du ja..hehe! god jul til dg og!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

myrkdøl jeg elsker deg!!! jeg er så enig som det bare går an å bli. Hva tjener samfunnet mest? 1. Brettfolk og jibbere som røyker hasj(unntak:folk på toppnivå), som sitter(som oftest på rævva ja), og tror at om de henger der i de store klærne sine og tar en 360 iblant.2. Telemarkkjørere som kler seg ordentlig, som oftest mer flittige, klatrer opp på fjell og dundrer ned igjen.Jeg setter nok ting litt på spissen her, men min oppfatning er at det litt for ofte er sånn. Jeg ønsker ingen krig, men ærlig talt, få av dere sæggebuksene og få dere et liv. Ride on folks!!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

leste over her : "det er ofte jeg ser telisfolk i rodeoer og mistyer". (??????????????). er du morsom eller. Har ikke sett det så lenge jeg har levd jeg. så en ta 360 en gang da. VILLT!!!!.........?


 
 
Telemark kontra løshel
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Sondre Norheim drev med telemark.. De fleste idag driver med løshel. Noe som er utviklet av amerikanerne..


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

bra triks du kom med der scratch, "1080RodeoGangstaTwistMcFlip"....vittig. det er stilen fra start til slutt jeg gremmes over ved telisgutta (jentene kan være i fred, de er søte). er mye på fylla med både brett, twin, og telis gutter. det som ofte blir konklusjonen er at dere er telis-streite-homo kjørere, og dere er det i fylla og ellers også. faen, få dere litt faenskap i kroppen, drit i å fikse sveisen, sitte rett og "oppføre seg" når det er "lekre damer" tilstedet, dere promper altfor lite, er drit seriøse og faenmeg er det mange av dere her på forumet. og myrkdøl, dere kan i hvertfall brenne, er akkurat sånne dølung-innavl-bonde-folk som dere jeg snakker om! men scratch, GangstaMcFlip skal bli:)


mye elendigt altså
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

helvete så mye drit jeg har sett blitt diskutert på forumet her..men dette tar kaka...han som starta diskusjonen burde blitt utestengt..gå fisk en fisk!!ubrukeli diskusjon


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

faen. det er da ingen krig. og telemarkjørere er ikke mer homo enn andre. alle kjørte med norrøna for noen år siden. nå er det et fåtall i "trollveggen". men hvem bryr seg egentlig? og en holdning som: "jeg liker bare å cruise"er bare latterlig. du blir ikke bedre på ski om du bare skal cruise...


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

synes dette er en meget hot sak, og jeg synes det er bra noen tar det opp. Personlig så synes jeg brett- og jibbevrakene har mye dårlige argumenter her, men det er vel bare kulturen, snøvle ut masse lite gjennomtenkt tull mellom hasj-skyene(hehe den likte jeg)Sikkert noen som er uenige, men det får så være...


Helt enig med deg...
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

... at noen løs hæl kjørere er n00bs som står fordi de er trege slaurer som står fordi d er det eneste de får til, men det er noen av oss løs hæl kjørere som faktisk liker og stp park og drar på litt, så kom ikke og vær så jævla tøff i trynet din lille brett jævel. (selv om du har litt rett)


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Synes han ser passe ghetto ut og han e sponsa av Linken. Ergo, han må jo stå litt telis også. Vedde familiejuvelan på at han ikkje finn frem Trollveggenjakken og Lowe Alpine-lua når han ska ut og kjøre...


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

du har rett, noen av dere trangsynte-bondetamp-kjepp-i-hendene-homo-teliser kan dra på, jeg har sett dere. mulig jeg så deg, endre!?! men de ALLER fleste av dere er fortsatt noen smålig puslete fitter som kan brenne. dere er de kjipeste gutta utenfor bakken også, det setter meg helt ut. blir oppgitt når jeg ser hvor lite morro dere har det, "vi tar noen pils og ser på damene"!!?? hva faen, dere bør heller drikke dere bøttefulle og pule alt dere ser, først da er det morsomt. samtidig kan dere drite i alt som heter park og holde dere til den jævla "cruisingen" deres. bare så lenge dere ikke cruiseføkker opp back country kicker spotene våre!! mulig du, endre, er en røver i fylla og i parken, men det må bevises...myrkdøl, dere er på trynet uansett.


Bare for å si det slik!
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Flere boardere har like klær enn telemarkere, alle boardere går til samme kjede og handler klærne sine! dessuten går flere og flere boardere over til twins! Telemark er mere komplisert, derfor velger færre folk det.. boardere står for enkle løsninger for enkle mennesker, telemarkere ønsker andre utfordringer! det finnes gode telemarkere og det finnes dårlige telemarkere! samme som boardere, ikke slå alle over en kam!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

det er krig i verden! og folk lurer på hvorfor..


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Kan jo være enig ia t finnes mange streite teliser, men det finnes da desto flere "snowboard-wannabies" som bare sitter i tror de er så jævla kule i zaggebuksa si kan kanpt en dritt på brettet! Og de ødelegger nå ryktet til dere snowboardere enn de streite "juss-pyse-gutta" vi teliser har å slite med! Og at vi teliser ikke kan kjøre twintip er jo bare noe bullshit! Gi meg en stor jævla halfpipe og et par tipper så skal dere snowboardere få så øra flagrer..! Og dette er ikke ment som noe negativt om snowboardere for de fleste av dere er jævla kule!


til alle prester og diktarorer
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

å mene hva som er rett for andre er helt vilt! så mange på dette forumet som skal preke for andre at det finnes bare en gud, ie: brett twins eller løshæl. eller at det finnes kun en type utstyr som holder mål; etc.dette minner meg bare om fanatiske prester som sprenger alle som ikke gjør som dem.

vil du at alle skal være som deg morten? er du så redd for de som er annerledes enn deg?pysepyse pysegå hjem å få litt kos av mor,eller voks opp og bli litt modig


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Det var pokker meg en fin idé! Jeg skulle ønske alle var som morten. På hyttetur i Hemsedal akkurat ferdig med å kjøre i bakken og det er på tide med afterski. Hvem er jeg klar for å feste med? Gutta som henger over bardisken med fint gredd hår og sender ut vibber med de stramme rompene sine. Eller han som henger i lyskrona og kan feste og ha det gøy? Da velger jeg Morten som henger i lyskrona...


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

d e faan kji NON ting som slær telemark! det er nå dei med laus hæl som prøve seg i parken som har tæl!! dei tørr vertfall slå seg ! det e 10 ganger værre med laus hæl! FORTSETT MED TELAMARK GUTTA OG JENTER!!! D ER BRA AT NON TØRR Å SLÅ SEG LITT.. =)


Morten Mammapuler...
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

hadde morten hatt guts nok til å prøve løs hæl, hadde han søren meg ikke vært dum nok til å mobba de som elsker å cruise.. Boardere er kanskje bedre til å fylle, men da får de slite med bakrus og overlate bakken te de som kjører for å ha det gøy!!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Hvorfor er ikke telemark OL gren?? Kan det ha noe med underholdningsverdien å gjøre??


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Også må det jo være irriterende at de teite snowboard gutta i pipen som er i bakrus og som alltid røyker hasj er blitt en av de mest populære øvelsene i OL..Jeg leste at snowboardfinalen i OL var en av de mest sette under hele OL..lurer på hvorfor? Kankje det er litt spennende å se på....


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Kvifor hakker dykk på andre? kan ikkje folk køyre kva faen dei vil i bakken, utan at dykk skal legge dokker opp i det. Til alle som køyre alpint og meiner at telemark er en drit sport, dei fleste av dykk ville ikkje ha nubbis på telemark. Til snøfjøl folka, dykk burde fean ikkje hakke på andre, dei fleste av dykk sitt jo berre i bakken å ser kule ut. Jævla irriterandes! Og dette er EIN FORBANNA USAKLIG diskusjon som ikkje burde ha vert på forumet! Ingen kommer til å slutte med telemark pga denne diskusjoen der ulike med ulike interesser slenger drit til kvar andre! Btw alpin anlegga i Noreg er ikkje kun for folk som er ute etter dei største kicka på big jumpen, men for folk flest. Faktumet er at ski og vintersport er og blir ein folke sport her til lands, og alle vill ikkje vere like gode eller ha like dyre og kule kled.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

...gøtsa litt mer. Kunne ikke alle sammen bare begynne dra på litt mer i framtida, så slipper vi fler slike tette diskusjoner? En ting: grunnlaget for å kunne ha det moro i storfjellskjøring legges somoftes i preppa bakker. Eller?...En ting til: er det fler enn meg som synes det er irriterende se på folk som skrenser rundt å kjører telemark uten å bruke hverken innsving eller stålkanter? Kall det gjerne jus-telemark (en av gutta gikk på folkehøgskole på nittitallet, lærte telemark der og har lært opp alle kameratene sine til å kjøre like dårlig)


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Kjipt med ryggen!!! Kan ikke alle dra på mer så det blir en hei dundranes fest i bakken....!!!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Telisser er de som e fete...bringer tradisjoner videre og nyter snøen!!snøen e digg om det e pudder og ikke noe drit som man har preppa!Og det som gir kick e å først klatre opp et fjell å kjøre det ned!! INGEN TING E BEDRE NÅR DET GJELDER VINTER!!!Det viser seg også at puling og fylla e det eneste som snowboards folk liker!De blir gode på brett fordi de vil dra damer FORDI: dere e så stygge så om sommeren vil ingen ha dokkar!!Hva har dere i snøen å gjøre da!!feste kan man gjøre every day i byen!!!!PULE også!


Hva feiler det folk!
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Folk må nå få kjøre hva dem vil.Et jævla duste innlegg fra Morten ett eller annet.Jeg jobber i psykiatrien og ser med glede Morten at med slike som deg, blir jeg aldri arbeidsledig...Takk for en fin, saklig diskusjon


Side 1 av 3 1 2 3

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå