Du trenger ingen spesiell trening. Kan du hoppe litt på ski kan du nok. Begynn på et lite hopp med litt sprett i. Når du kommer på hopp kanten, len deg bakover. Så ordner spretten i hoppet med rotasjonen od kommer rundt. Kaster du deg bakover har du lett for å over rotere og det er vondt. Bare prøv og for all del IKKE trekk deg underveis. Lykke til.Mvh Anders