Akkurat no er det minus 35 i Fernie. Det har ikkje snoedd paa ei veke. Ellers er festane bra og vaermeldinga seier varmare og snoe i veka som kjem. Eg kjem til aa svinge innom The Raging Elk saa ofte som mulig i vinter. Snakkes!