Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2
More than words
OP Offline
More than words

jøg skal vere høg:P

More than words
OP Offline
More than words

Håper dere vet at Skistar eies av en nordmann- å latterliggjøre svensker som ikke har noe å gjøre med dette viser at mange av dere har IQ lavere enn skonummeret!

Forbannede Fjøsnisser.
More than words
OP Offline
More than words

At det går an å slenge så mye dritt om Nordens feteste skianlegg, Stedet som alltid har snø, masse ukjørte/upreppa steder, Hemsedal Cafe kåret gjentatte ganger til en av verdens beste after-ski.Ja vel svensker kjøpte anlegget, men hva så? plager det dere, er det mye gule/blå flagg der oppe?Skikortene i Hemsedal er dyre.... i forhold til hva, her sammenlignes Hemsedal med Tryvann! ja. folk har peiling her ja. Og afterski på Hemsen???? en av norges cooleste nattklubber som åpner ved 10-11 tiden er ikke afterski.

hold dere på tryvann, så vi får det beste pudderet og de feteste afterskiene for oss selv. Hemsedal Ruler!

More than words
OP Offline
More than words

wooooohoooo, jeg mener, de har noen rails, og et trekk som går 2-3 hundre meter opp. det er alt. og enda er det piss dyrt. de lokale betaler 2400 får sessong, i hemsedeal betaler lokale 900.

More than words
OP Offline
More than words

wooooohoooo, jeg mener, de har noen rails, og et trekk som går 2-3 hundre meter opp. det er alt. og enda er det piss dyrt. de lokale betaler 2400 får sessong, i hemsedeal betaler lokale 900.

More than words
OP Offline
More than words

Hemsedøler under 20 år får heiskort til 900 kroner (under 7 år gratis). Men hemsedøler som er eldre enn dette får 25% rabatt, dvs at de må betale ca 3070 for sesongkortet.

Hemsedal sperrer keycardene sine
More than words
OP Offline
More than words

Ikke nok med at de har kjøpt nytt keycard system så har de sperret kortene slik at du ikke kan bruke et kort kjøpt i Hemsedal i andre anlegg med samme system. Som for eksempel Vassfjellet. Det gjør alt bare enda mer latterlig!

fy faen så mye sutring!
More than words
OP Offline
More than words

hemsedal er fremdeles et jævla bra anlegg, med unike park og puddermuligheter. ja prisene er for høye, men dette gjelder alle steder! en generell trend. det er faen ikke billig noen andre steder heller. å!! jippi!, jeg fikk et dagskort på ål 15 kr billigere en på hemsedal. tenk over det, disse stedene er rævva samenlignet med nettop hemsedal. så til de det gjelder; spar de 8 kr da og stikk av med sutringen til beitostølen eller skeikampen og ripp it upp på den ene railen og de to traseene`!

hjævla kødd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
More than words
OP Offline
More than words

slutt å rakke ned på skei det er et drit bra ski sted men til alle som vil ha det ordentlig moro i parken så reis til hafjell der parken inneholder fete hopp brae boxer og mett a rails og er designet av roger hjelmstadstuen og jon odden.........beste parken inorge etter min mening.......A du hakke peiling på skisteder......

Roger hjelmstadstuen RULER.................

More than words
OP Offline
More than words

avslutt 7 klasse og sløyf h"en i jævla. blir mye bedre! har forresten vært på skeikampen flere ganger, og er enig med deg i at dette er et flott sted, for langrenn! greit hafjell har bra park, men er som anlegg ikke i nærheten så komplett som hemsedal. svaret er gitt. ikke vær en vonbråten liten local, det bare er sånn! svaret er gitt. oppdal derimot, eller røldal er også bra steder.

More than words
OP Offline
More than words

Hva hadde vel hemsedal vært uten snøkanoner?

More than words
OP Offline
More than words

Det kommer mer snø i røldal enn i hemsedal smooth!! MI har regnet ut at det kommer 500% mer snø i røldal enn i hemsedal. Sjekk ut skiinfoen, det er 230cm snø i røldal og 60cm i hemsedal:)Sto en del på østlandet i fjor tidelig i sessongen. Men gikk drit lei! For noen vannvittige priser. Greit nok at det er lite snø og mange trekk og nedfarter og velg i mellom. Jeg seriøst gikk meg vill i disse anleggene, helt utrolig!! Da takker jeg meg med vestlandet som har mye snø og urørt vidde!!! Og trekket i røldal koster bare 200kr for en dag!!

More than words
OP Offline
More than words

Er det ikke ofta jævla mye vind i hemsedal???

More than words
OP Offline
More than words

Att folk orkar hålla på å klaga så jævligt ni behøver inte komma hit å pallar ni inte trycket hær uppe før ni ær før gamla å fattiga så håll er hær ifrån.Cafen rockar det ær bara så annars skulle det inte vara værldens bæsta afterski...

More than words
OP Offline
More than words

Her var det mye sur kritikk til det beste stedet man kan være.Ja, det er mye "wannabe"`s i dalen, men la dem være der. De gjør dagen morsom.!! Vi får noe å le av. Har vært i Hemsedal i 6 år, sommer som vinter, og kunne ikke tenke meg noe annet sted. Dalen har alt!!!!!! Ypperlige bakker, supre muligheter for off-piste og toppturer, kite-ski mulighetene er mange, for ikke å snakke om party-stemningen i tillegg. Prisene - har du ikke råd - så la vær!!!! Det er dyrere i Oslo! Og Cafeen - simply the best!!! Takk Calle, Jessa og Eirik. Hilsen tidligere ansatt.

More than words
OP Offline
More than words

Noen som vil si meg hvor mye det er for et dagskort i hemsedal..!?

More than words
OP Offline
More than words

More than words
OP Offline
More than words

... kommentere denne greia her. Jeg er dønn ekte Oslo øst-gutt og er dritt lei hele "gryta". Hva gjør man da? Jo, man flytter til Hemsedal sommer som vinter. Jeg er ikke helt med på kritikken som Dalen får her. Kritiser gjerne Skistar - jeg har ikke merket noe negativt. Hemsedal er ikke bare heissystem. Det er fjellene, toppturene vinter og sommer, miljøet, pudder i midtukene, pils på Cafe"n - jeg finner ikke en negativ side. Jo, en faktisk. Jeg begynner å få buser i nesa av all svettingen som de siste pudderdagene har ført med seg

lukter kuk lang vei!
More than words
OP Offline
More than words

Hemsedal er faen meg et utrolig oppskrytt møkkanlegg. Kan ikke fatte at de som er entusiaster gidder å reise dit! Du blir faen meg skrudd så jævlig bare man skal ha litt mat, og bakkene er noe av det desidert kjedeligste jeg har kjørt i. Men det viser seg gang på gang at de som digger dette forpulte møkkastedet har faen meg ikke vært andre steder, og de har ikke peiling på ski! De drar dit fordi de hørte av en jævla kul wannabe i oslo at det var fett der. Jeg kommer aldri til å reise dit mer, hadde ikke giddet om det var gratis der engang. Kiipe svensker og steine wannabees fra Cosmo kan ha det for seg sjæl! Jeg blir der jeg finner bra bakker, pudder, hyggelige folk, ok priser og fete parker og jumps!

Side 2 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO