Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Going to Bali!!
#3840 30/11/2005 1:44 PM
ingrrid Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Jeg stikker til bali i midten av februar og skal være der i 3 måneder :)))

Jeg skal ta idrett der nede som innebærer at vi lærer å surfe! Jeg lurer egentlig på hvor vanskelig det er, og om hvor god man kan bli på den tiden? Jeg har kjørt litt brett før, kan kjøre fakey og sånn, men ikke noe mer enn det... så vurderer jeg og å kjøpe brett der nede, noen som har peiling på priser + mulighetene for å få det med hjem?

Tilslutt, er det noe jeg bare MÅÅÅ få med meg når jeg er der nede?

Takker for alle svar smile

Joda
ingrrid #3841 01/12/2005 10:43 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Neida. Du får nok mye glede av surfing selv på så kort tid. Brettprisene på Bali er selvfølgelig lave, men eventuelle kjøp bør du vel ikke vurdere før du vet litt mer om hvordan du syns det er og hva som passer deg best. Transport hjem - kommer an på hvilket selskap du flyr med. Hva du bør få med deg på Bali? Knallparty på Sare/Paddys i Kuta...Interessant og vellagret sjømat i Padangbay

Ville ikke kjøpt brett der
ingrrid #3842 01/12/2005 3:19 PM
Entusiast
Entusiast

med mindre du vet nøyaktig hva du trenger. som regel er brett kjøpt i australia og bali laget for perfekte bølger, og det er det så og si aldri i norge.

Ville evnt kjøpt brett og solgt det igjen

ja..
ingrrid #3843 01/12/2005 11:16 PM
ingrrid Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

og så koster det penger, i tillegg til at jeg sansynligvis ikke kommer til å bruke det så mye i norge. Tenker på å kjøpe brukt, og selge igjen, det kan jo kanskje være meget økonomisk forsvarlig smile

Fikk det greit med hjem
ingrrid #3844 02/12/2005 5:05 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg kjøpte brett der nede for snart to år siden. Det var ikke noe problem å få det med hjem. La det pent sammen med resten av bagsjen og trengte ikke betale noe som helst ekstra. Hvis du prutter kan du få veldig gode priser... Hører med til historien at jeg ikke har fått brukt brettet så mye her hjemme, mest fordi jeg synes ski er mer gøy enn surfing, foreløpig...