det her er faen ikke sutring. Dette er en advarsel, for folks egen sikkerhet. Folk eier jo ikke skivett, eller vett i det hele tatt. Det burde vært påkrevd kurs for å kunne ferdes i bakkene. De som sitter i heng er en fare for seg selv, men først og fremst en fare for andre. Har også opplevd det og slå staver i folk som sitter under heng, t.o.m. landet på de og krasjet med de. Men for min del har det gått bra. har ikke stor medfølelse for folk som blir påkjørt når de sitter helt hjernedøde under hengene. Norske skianlegg er for dårlig på sikkerhett. De burde ansette skipatruljer som passer på at folk ikke sitter i henge og andre utsatte steder. Jeg kan godt jobbe som skipatruljegutt for noen slanter jeg. Behøver ikke mye for det. At Norsk Veritas ellet liknende ikke setter det som krav til norske skianlegg å ha skipatrulje er hårreisende. Med en gang du kommer deg utenlands ser du at sikkerheten er en HELT annen ting en hjemme. Så dette er en melding til folk og anlegg uten vett: SKJERP DERE !!