Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2
Enig med duh........
More than words
OP Offline
More than words

Kjør på hva enn dere har lyst til. Kos dere i naturen og slå på tamburinene deres!

More than words
OP Offline
More than words

Visst det er så sinnsykt bra med telis ,hvorfor fester telemarkkjørere bindingen bak når det begynner å bli vansklig da..

More than words
OP Offline
More than words

...dette er bedre undeholdning enn alt på TV... ! Herregud så mange som tror de "har skjønt det" og skal misjonere/vise seg frem. Gleden med å være på synkende testesteron-kurve er at det er så lett å gi faen i hva andre synes er kult ! - og kun gjøre det som JEG synes gir MEG glede :-)) En vakker dag tror jeg innendørs speed-skiing i trappeoppganger med mini-ski (selvfølgelig et kulere navn) blir det heftigste den moderne ski-kultur skal vise frem.

Hva med en fredspipe
More than words
OP Offline
More than words

Jubalu,dette er moro,uansett hvor mye man diskuterer hva som er fetest, smothest osv osv osv så vil man aldri komme til enighet,kjører selv telemark men påstår ikke at det er det feteste, selv om jeg synes det er det feteste for meg...Dette dreier seg om kun smak og behag,noen liker mora og noen liker dattera, det er vel hva som gir den beste opplevelsen for en selv som teller, noen digger miniski, all cred til de...Så la oss røyke oss en feit fredspipe med litt jazztobakk og være enig i at vi har det fett uansett hva vi har på beina (eller pipa)

Side 2 av 2 1 2