virker som om det er ufattelig mange på forumet her som har ganske lite i topplokket som enda driver og bitcher med det derre ski vs. telis vs. brett-greiene.. jævla mongoer.. det viktigste er vel at man har det gøy? at noen her driver å sier at brettkjørerne skrenser bort all snøen og sitter på hengene, det er faen ikke riktig i det hele tatt. kanskje nybegynnerene gjør det, men det skal faen meg sies at nybegynnere på ski også skrenser bort like mye og kanskje mer snø og henger like mye på hengkantene ... og også kan de jævla toppturnazi"ene her slutte å klage over de som jibber og omvendt! det virker som sagt som om det bare er drittunger som skriver her.. hva faen er vitsen med å skrive et innlegg som "skikjørere knuser brettkjørere i pipen" ?? ...alle med litt vett i skallen, rent bortsett fra toppturnazier som ikke beveger seg nær en terrengpark, skjønner at snowboardkjørere går like høyt .. er det ingen her som husker ol i salt lake ?? ...nå tror sikkert alle her at jeg kjører snowboard, men jeg kjører faktisk ski... sånn, det var bedre..