Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Zag Gold vs Big
#37645 11/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg har et par Ten Eighty med alpin binding og et par 185 cm Dynastar 4X4 Vertical med telemark binding, og jeg elsker å kjøre off-piste med begge. Men i Norge er selv nysnø sjelden pudder! Hvis jeg drar til Canada er jeg redd for at skiene mine ikke vil flyte. Jeg er blitt anbefalt Zag Big, men jeg er i tvil om jeg ikke burde tenke på Zag Gold isteden for. Hvis jeg har ski som overlapper hverandre for mye i bruksområde, så er det å kaste penger ut vinduet. ? Jeg ble i høst overtalt til å kjøpe en ?fantastisk? rodeo kajakk. Men den var 90 % lik en som jeg hadde fra før, og jeg fikk ikke en båt som jeg likte før jeg fikk byttet den inn i en som var ?for liten og ekstrem?. ? Ski som er for like blir som å få en ny sovepose med akkurat det samme temperatur-intervallet som den gamle, og tekanner som er akkurat like store som den gamle? (PS: Hvis noe diskuterer hvordan de sitter på is, så har de misforstått.)

More than words
OP Offline
More than words

har nok ikke testet de selv, men kun hørt "fnysinger" om disse skiene. blitt hypet opp før denne sesongen, vi vil nok ikke se mye til dem om ett til to år (om de ikke endrer filosofi)! du nevner ikke om du vil montere tele eller alpin på de nye.. men det finnes et hav av alternativ til massiv-flyt! gotama, B3, div k2 ETC ETC... skal du absolutt ha zag, ta den feteste da vel! (Gold! siden du har "bakkeski") hva er spørsmålet egentlig??

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå