For en gjeng med idioter...Du som har skrevet innlegget har helt rett oppfatning av en sjærende telemarksving. Glem alt om hofteknekk og dalsideventkropp. Du skal ha nøytralhofte og en "positiv innoverlening" uten at du mister trykket på ytterski. Hofteknekk henger igjen fra den tiden skiene hadde svingradie på 150m. Nå skal du utnytte innsvingen på skiene dine og ikke motarbeide svingen...