Du skal ikke lene deg inn i svingen, vri kroppen bevisst motsatt veg av svingen for da får du bedre tyngdepunkt og dermed bedre balanse!;) Husk også at desto nærmere bakken du kommer desto bedre blanse har du!! Bøy derfor skikkelig mye i knæra!