Jeg har enda tilgode å høre eller se hvem som har fått tak i billetter til den prisen de annonserer med,, men som Billabong skriver ser det ut som forbrukerrådet prøver å rydde opp. Uannsett Norwegian er blitt et godt og billig alternativ til Sas/ Braathens.