Registrerte på nyheten i går at forbrukerombudet har sett seg lei på denne typen markedsføring. Fra 15 mars må visst flyselskapene opplyse hvor mange billetter som blir lagt ut til tilbudspris etc. da er det vel kanskje håp, eller???