opplevde vi. Jeg bestillte 8 billetter i slutten av november. Pr, billett betalte vi 1660,- Når det så ble etterbestillt 1 billett senere hadde prisen sunket til ca. 1200.Normalt opererer jo diise lavprisselskapene med først til mølla prinsippet, dvs. de billigste billettene selges først, men tydeligvis ikke her.Uansett, selv med tillegg på skifrakt på 300,- er prisen OK, Dette gir større tilbud og lavere priser. Dessuten var uken i V.T den beste noensinne.......