Det du skriver der er bare piss. Soker man en maaned foer man har brukt opp sine 90 dager saa er det ikke noe pes i det hele tatt. Canada er billig i forhold til Norge. Nelson og Banff har noen utesteder som er dyrere en de fleste andre steder i Cananda, men olen koster likevel ikke mer enn 25 NOK, noe som jeg synes er ganske billig. Brus er billigere enn melk, og dagligdagse priser er langt under norske priser, fordi canadiere tjener lite penger i jobbene.