Noen som har erfaring med Rottefella Cobra R6 eller 8 som "gå-binding"?Går ofte lange anmarsjer/onpiste i store fjell forut for nedkjøringen. R6 har 10-15% mjukere wire enn R8, og skal derfor være mer egnet også til gåing.Noen som har prøvd eller har synspunkter?Spekulerer nemlig på å kompromisse med R6...