verden er en fryktelig plass.. sorry at jeg ødelegger for utviklingen av telemarksporten da. er veldig lei meg... snuffs snuffs.. telemark-twintip kommer aldri til å bli noe som appelerer til meg uansett, men det får være min sak. men for guds skyld, de som synes det er artig og har lyst til å drive på med det skal få lov til det altså.. har da heller ikke sagt noe annet. lykke til med baklengslandingene.. gleder meg til første gangen jeg får se en smooth 540 på telemark, jeg for min del tror det kommer til å bli en stund til. men det har dere vel fått med dere kanskje... forhåpentligvisog bare så dere er klar over det, så sluttet jeg ikke å kjøre telemark fordi det ble for vanskelig, men fordi jeg ikke hadde råd til å kjøpe nytt utstyr fordi det var så forpult dyrt og fordi jeg synes det var artigere med alpint fordi det er mye mer muligheter i parken. telemark er fortsatt vanvittig fett, men da mener jeg i pudder. da er det ingenting som kan måle seg.. men sorry gutter.. synes ikke det kommer helt til sin rett i parken.