Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
føkkings hafjell!
#35064 09/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

aldrig opplevd en så oppskrytt drittbakke i mitt liv. For det første er halve bakken stengt av for trening til en hver tid. Parken er nok det flaueste Rogern har gjordt noen gang, alt er rot, man får dårlig fart, det er uoversiktlig , landingene er flate og ujevne.Big air hoppet er jalla, ujevnt dosert og flatt. Dessuten virker det på meg som om den har krympa i de siste åra??

tilogmed tryvann har en bedre park. Bedre hopp, fetere rails, flere rails, MYE bedre pipe!!(hvor er hafjell sin?)

skjerp dere hafjell!!Bare Ola dunk som liker dere..

More than words
OP Offline
More than words

så driter jeg i disse barneparkene, men hvis du hadde løfta på de hippe speilbrillene dine, så hadde kanskje også du sett halfpipen ved midtstasjonen.Så vet du at den finnes i hvert fall!

More than words
OP Offline
More than words

Synes parken er helt ok jeg, og om du absolutt ikke liker den kan du jo bygge en egen kick, den kan være 100 meter lang om du vil. Og railsene er litt rare ja, men om du kan raile er de bra nok, du trenger ikke kjøre 50-50 på allt vet du.

More than words
OP Offline
More than words

Så flott at du ikke liker deg der, så slipper vi slike brett-kuker som deg der! Vær på tryvann du di balle!

More than words
OP Offline
More than words

kjører hverken med hippe goggels eller på brett.Og jeg veit selvfølgelig hvor halfpipen ligger, men jeg er helt enig med personen ovenfor. Hafjell var en bra bakke for noen år siden, men så begynnte man å bli mer inntressert i å tjene penger enn å lage et fullverdig produkt for oss kundene.

Det skulle kunne gå ann å yte litt service til oss som ikke har verken fartsdress eller tre snørrunger på slep..

lavpanna halvaper
More than words
OP Offline
More than words

Det er så jævelig typisk at lokale snørrvalper ikke tåler at noen rakker ned på den jævla lille drittbakken deres. Hver gang var man nevner at man ikke liker stedet deres så må disse amøbene slippe ut sine små pubertale menineger, som bryr meg like mye som en promp i en snøstorm.hvem pokker sa at jeg sto på brett??Hvem pokker sa at jeg løp rundt med speilglass briller??

få hue ut av ræva gutter, bakken suger.. ok?hadde dere reist litt rundt i verden så kansje dere hadde sett det dere også..vattnisser

More than words
OP Offline
More than words

""Big air hoppet er jalla, ujevnt dosert og flatt. Dessuten virker det på meg som om den har krympa i de siste åra??""Hvor mange år har du kasta bort i hafjell for å finne ut av det? Det at du kan slå fast at det har krympa jevnt og trutt de siste åra må jo bety at du har vendt tilbake år etter år??U r pathetic!!!

More than words
OP Offline
More than words

Litt av et nivå på språkbruk og ordvalg. Dersom man kunne bruke litt mer saklige argumenter og "normale" uttrykk ville kansakje forumet bli noe mer konstruktivt.

More than words
OP Offline
More than words

Hei karer...mange sterke meninger her! Litt synd at det ikke går an å legge lista på et saklig nivå isteden for denne drikkastingen frem og tilbake. Det kommer vel ikke noe ut av det..? Parken i Hafjell blir værken bedre eller værre av dette!

Til saken.. Det er på det rene at parken i Hafjell ikke er av de beste. Uansett så vokser det opp jenter og gutter her som vet å dra på! Dette skulle vel tilsi at det går an å ha det morro og lære seg de hotteste triksene også her..? Til dere som kommer med så krass kritikk så er jeg jo enig i at parken ikke er den beste, men det er du som har et problem som ikke klarer å ha det morro på ski og utnytte det terrenget/parken som HF har å by på!

Ulempen med Hafejll er at de fleste av de som jobber der som vet at det finnes en park tror at denne er så veldig bra! Fordi de har denne Roger`n og x antall rails... den er i alle fall MYE bedre en parken i Kvitfjell og det er viktig i krigen mellom HF og Kvitfjell (jmf. de ansatte)!

Problem 1 : de tror at deres park er så bra at de ikke trenger å videreutvikle den etter hvordan sporten videreutvikler seg

En annen sak er jo at flere i ledelsen i Hafjell har fartsdress bakgrunn og er av den formening at skikjøring helst bør foregå i fine preppete bakker......og hopping er for Jøkulsøy o.co. Dette fører bl.a. til at det ikke bygges hopp etc. som er tilgjengelig på kveldskjøringen.

Problem 2 : de ser ikke behovene for lek og morro for et stadig økende antall snøfolk.

Et tredje problem for hafjell er at de ikke har sett markedsvedien av å ha en cool park. Ta feks Trysil.....de har lageten fet park og markedsfører den på en profesjonell måte (trysi.com (parken)) Den har vel etter hvert blitt en av de mest kjente parkene i europa! Hafjell markedsører parken sin som at den er så og så bra .... og skriver med uthevet blå, midstilt skrift på nettsidene (sjekk ut parken her!!!) noe som forøvrig trolig får 90 % av alle webdesignere og alle oss andre med estetisk sans til å fryse på ryggen!...? Om de hadde markedsført seg til brukerne av parkene, og brukt et språk som disse forstår (både i visuelt og i tekst), så ville de kanskje få et bedre omdømme -> flere kids -> mer kroner i kassene!

Problem 3 : de forstår ikke at parken og måten den blir markesført på er mer 1994 en 2004! (NB markedssjefen er gammel toppalpinist)

Hafjell skal ha blitt kåret til det 3. beste skistedet i verden nå for en stund siden. Det er klart at når de får slike høydare så tenker man sikkert ikke på å videreutvikle parken... Tipper det ikke ble gitt noen karakter for parkanlegg i denne samenheng!

Problem 4 : hafjell tror at de er så veeeldig bra som skidestinasjon.

Dette ble vel mye mas, men uansett så hjelper det lite å skrive om dette her i forumet. Skriv ned dine meninger og mail dem til Hafjell! Det er den muligheten vi har til å påvikre de til å vurdere å videreutvikle den 700 meter lange parken som egentlig er bare 400! Hafjell har ikke all verdens skitereng, men de har et stort potensiale for å kunne bygge flere fete parkområder!

Fortsatt god vinter!

Hilsen40 dager i året i hafjell!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå