Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Anbefalte Windsurf-camper??
#3491 04/06/2014 12:26 PM
Anders Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann.

Jeg lurer på om noen har noen tips om hvor det er bra windsurf-camper rundt om i verden? Har lyst til å ta en tur i sommer og seile litt. Nivået mitt er ikke skyhøyt, men kommer opp i plan og kan jibbe greit, vannstart klarer jeg som regel hvis ikke det er for mye sjø. Så vil et sted der det ikke er altfor mye sjø og mere flatt er ønskelig, da jeg vil øve mest teknikk.

Noen tips? erfaringer?

Re: Anbefalte Windsurf-camper??
Anders #3492 04/06/2014 6:56 PM
Entusiast
Entusiast

****Det skal være 2 windsurfingutleie på Rhodos, den ene av dem helt i sør ved Macheria, men usikker på overnatting i nærheten?. Utleie av windsurfingutstyr ligger vel på 1000-1500,- vil jeg tro.

***Hvide Sande-Danmark (Westwind Nord) surfesenter har utleie av bra utstyr for ca 12-1400 for opp til 7 dager.Flattvannsseiling og langgrunnt flere hundre meter utover og på langs.http://nord.westwind.dk/

**** Pozo Izquierdo på Gran Canaria på østsiden ikke langt sør for flyplassen er der flere windsurfingutleie der det kan leies utstyr for rundt 1500 for en uke, men det blåser ganske sterkt der for det meste når det først blåser (12-24 m/s vind). - Flattvannsseiling ved Bahia de Formas 5 min kjøretur unna (sjekk google earth).Gode muligheter for leie av leiligheter i pozo.http://www.pozowinds.com/ der det muligens er linker til leilighetutleie.

***** Fuerteventura har vel også windsurfingutleie vil jeg tro siden det er en kjendt windsurfingdestinasjon.

Anders #3493 04/06/2014 9:35 PM
Anders Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Supert! Takk for masse bra informasjon. 

Anders #3494 07/06/2014 10:21 AM
Fersking
Fersking

jeg var på guycribb kurs. det var veldig, veldig bra - og ga meg en skikkelig løft. han har kurs for ulike nivåer. tipper et av kursene han har i Hellas eller Egypt ville passet deg bra. se på guycribb.com

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå