Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Yes!! endelig litt windsurfing igjen etter en lang tørke.
#3479 07/08/2012 2:37 PM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Yes endelig litt windsurfing igjen etter en lang tørke. En dag i april, en dag i juni og en dag nå på lørdag som var.Til gjengjeld var det en av de beste dagene jeg har hatt så langt på Langeby- Sandefjord.

Vi var rundt ca 10 windsurfere på Langeby denne dagen.

Jeg startet med 5,4 seil, noe som ble litt for lite for min del.. Akkurat ikke i plan og jeg gikk inn og skiftet til 6,0 Bic Cruiser, medium nedhal og med mye bus.. Det gjorde susen!!

Var faktisk litt overrigget i kastene, men ikke noe problem det.

Tror faktisk jeg var oppe og snuste på fartsrekorden min som ligger på pene 25 knop.

Merker godt at brettet er skikkelig stabilt i plan pga de ca 2 kiloene med epoxy som ligger i baugen på brettet.. Jeg kunne vel laget en noe lettere struktur i baugen, men nå er ihvertfall baugen uknuselig da :-)

Merker at behovet for et mindre brett melder seg enn brettet jeg har nå på 131 liter..Håper et nytt brett på rundt 110-115 liter er klart i løpet av forhøsten, før høststormene setter inn.

Re: Yes!! endelig litt windsurfing igjen etter en lang tørke.
Pulken-75 #3480 09/08/2012 10:10 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hej!

Känner ni till att det har kommit en ny actionkamera som heter Go Bandit? Actionkameran har inbyggd GPS och då kan du ta del av uppgifter som topphastighet, nuvarande hastighet, höjd över havet, om du utsetts för några G-krafter. Du kan koppla på en vanlig Ant+ pulsmätare på den också så får du med din puls. Dela med dig till dina vänner direkt när du är klar via din Smartphone och GoBandits app. Kameran har inbyggd WiFi. Detta gör att du även får liveview i den smartphone.

Filmar i 1080p full HD och har roterbar lins. vi har provat den och tycker det blir riktigt snyggt.

Kolla gärna in www.gobandit.com för mer info

MVH B4S - Team Go Bandit Norway