hjelper jo ikke på hvor komplisert det er da! jeg ville bare frem til at dere har ALT for mange forumer, og alt for mange duppeditter i forumet. dere trenger jo bare et to eller tre forumer da. et for ski, et for alt som ikke har no med ski å gjøre.