Beit på folk?????Tydelig vis er forumet deres alt for komplisert og kun for folk som vil bruke tiden på å chatte fremfor å gjøre det som egentlig forumet handler om Å STÅ PÅ SKI!! DRIT I REKLAMEN!!!!!