Takk for innspillet. Jeg endte opp på ett Star Board Rio med 7.3 seil (pakke tilbud fra Rå Sport), litt på grun av pris og plass. Fikk en kort plass i en container hos LBK, så ett 380cm brett hadde blidt for stort. Jeg har vært ute to ganger med det, etter at jeg fikk det på plass i forrigje uke, sist i går, og er ganske fornøyd. Det er stabilt og fint, og går fort nok unna. Klarte å få det opp i plan noen ganger i går, særlig hvis jeg vippet opp daggerboard-et, men seiler ellers helt greit når det ikke planer. Uten daggerboard nede klarte jeg bare så vidt å seile opp mot vinden, så den kommer bra med når man skal komme seg hjem igjen.
Jeg valgte større seil en det de anbefallte meg hos Rå Sport, og er fornøyd med det. I går blåste det mer enn det pleier å gjøre i Oslo, og jeg hadde ikke noen store prolemer med å håndtere seilet. Jeg har seilt mye seilbåt i indre Oslo fjord, og vet at det sjelden blåser særlig kraftig her. Skal derimot en tur til sørtuppen av Sverige i sommer, så får se om det blir for stort for meg der. 
skimachine: Heter forresten Ragnar, så treffer du på meg hos LBK er det bare å si hei.