Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hva skal jeg velge? Starboard GO eller BIC Core 293D
#3429 11/04/2012 5:06 PM
Bulder Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Har fått tilbud om et nytt brett BIC Core 293 D med 6,3 kvm seil eller kjøpe brukt et Starboard GO 170? Det er litt prisforskjell nytt vs brukt men er mer opptatt av om jeg som nybegynner får mer utbytte av et nytt brett eller om Starboard GO 170 er OK. Ønsker også å bruke brettet videre som litt viderkommen etterhvert.

Noen som har gode svar?

Re: Hva skal jeg velge? Starboard GO eller BIC Core 293D
Bulder #3430 17/04/2012 3:15 PM
Entusiast
Entusiast

Er ingen ekspert på brettsiden selv om jeg driver å seiler hvert år, men vil tro at Starboard GO 170 liter er mer enn stort nok selv for en nybegynner og viderekomne.. Bic Core 293D er på 205 liter

Brukte brett kan være like bra som nytt bare det er helt og fint uten reperasjoner på og ikke noe vits i å kjøpe nytt hvis du kan få kjøpt samme type brukt, helt og fint.

Nyere type brett som feks. Starboard er veldig breie og forholdshvis stabile selv uten kjøl.

Personlig hadde jeg gått for Starboad GO 170... Brukt og rimeligere etter hva du skriver med forbehold om at brettet er helt og fint..

Har du flere spørsmå tror jeg www.surfersinfo.no er et mer riktig forum å få mer riktig info på da det ikke er så mange her på friflyt som legger ut stoff og info om windsurfing..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå