Hei Windy
Dette er alt for dyrt. Skal du gå for dette utstyret ville jeg ikke betalt mer en maks halvparten av det tilbyder krever. Brettet i seg selv, er iof seg et helt greit brett å starte på, men utsyret generellt er ALT for gammelt til å kunne kreve noe særlig penger for.
Vær obs på at seilet som da er 5 år gammelt og av aller enkleste type, antagelig er blitt "sprøtt" og vil "revne" rimelig fort og du vil da måtte gå i anskaffelse av nytt. Ikke noe uvanlig i at eldre seil revner, da de er laget i et materiale som heter monofilm som har begrenset levetid. Spesiellt på nybegfynner pakker så er kvaliteten dårlig nettopp for å kunne holde prisen lav. Alle riggkomponentene du nevner er av absolutt dårligste kvalitet og du må gå i anskaffelse av en ny komplett rigg. Ca. 5-6000 kroner.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått i anskaffelse av et år gammelt utstyr som jeg ser man får for ca. 7-8000 kroner på foreksempel http://www.surfersinfo.no/
På denne tiden av året, så er det også mulig å hanke inn fantastiske tilbud fra utstyrsleverandører.
Ring ZPA sport, White Water for noen gode tilbud. De har kunnskap og gode priser.
Mvh.
Martin Haglev