bruker big stix 106 2002/2003. 2003/2004er identisk innvending. trekjerne, forholdsvis lett. jeg har ikke brukket den ennå... og benevne inbig pro og b3 som fatskis faller på sin egen urimelighet.kjøp bigstix 10.6 2004/2005, den er rå lekker.