Gi nå faan i å slenge dritt om oss snowboardere. kunne like godt vært en alpinist, bare at han hadde stått i henget. Han kunne kansje vært lettere å fått øye på for Dansken, men det finnes små Alpinister også ... Hvorfor har du sånn imot alle som ikke gjør akkurat det samme som deg? Hver sin smak sier nå jeg.
Ps: Slalom er utrolig enkelt og utrolig kjedelig i forrhold til Snowboard. Ha ha ha ha. Nei da, jeg foretrekker begge deler jeg, men til storfjellkjøring i bunnløs pudder, er det snowboard som er det absolutt beste. Det vet vel dere alpinistpudderulver også. Dere skulle vel gjerne kjørt brett dere også, men dere gidder ikke å starte helt fra begynnelsen igjen, og bli nybegynnere når dere kan være middelmådige alpinister.Dessuten har det vel blitt inn igjen å kjøre slalom, og snowboard er ut, er det ikke sånn? Latterlig! Gjett hvem det er som bestemmer hva som er ut og inn? Mongoskalle! Men dere er tilgitt, for jeg regner med at dere som disser snowboarderne bare er fjortisser, og at dere ikke er fult utvikla i hjernene deres enda. Dere vil sikkert forstå en dag...