Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
kiting i østfold anyone??
#3196 16/09/2012 8:32 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei glade flytere:) Trenger selskap til kiting i østfold fremover.. Jeg har bestemt meg for å invistere i utstyr og trenger sårt noen å kite med:) Jeg er sånn middels ræva flink til å kite.. Har såvidt prøvd en gang... Men om noen vil ha med en slask på slep og vise han noen psychotriks og holde han med selskap så gi beskjed da vel:) 

Re: kiting i østfold anyone??
actionman #3197 06/01/2013 3:31 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei. Da er vi 2. hehe smile det er alltid greit å være 2 når man er på kite tur, er ingen proff selv så føler det blir litt mere sikkert. Jeg skal på tunevannet å kite torsdag og fredag. Bare moro om det kommer flere med kiter laugh

actionman #3198 12/01/2014 10:26 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei dere. Er det no kite aktivitet på dere om dagene? Jeg har akkurat fått utstyret mitt men jeg mangler noen å kite med. Også vet jeg ikke om noen spotter her i Østfold. Tunevannet er vel uaktuelt nå :P

actionman #3199 09/03/2014 9:40 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hallo!

Vestfolding her. Har ikke så mange å kite med jeg heller. Er ganske fersk, men ikke helt da. Hvis dere vet om noe snø, og har tenkt å ta en dag i vinden, blir jeg gjerne med smile

-Rita-

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå