var der idag for første gang, fint slushføre og mjuke landingar, hoppa var små bortsett frå ett par stk, var ikkje innom pipen men den såg litt nedsmelta ut....
Mange av hoppa er feildimensjonerte. Du kan risikere å få liten høgde, men hoppe for langt. Ikkje moro å lande da kan du si... Ellers er det sikkert greit nok.
var det 30 stk.som kjørte igjennom parken et par ganger vær, og den var helt ødelagt i 2-3 tiden. så det med mindre det blir kaldt vil det ikke vær vits i å kjøre der bortsett fra de første timene etter at bakken åpner for dagen. pipen er grei, skyggesiden er ganske god faktisk!!