Jeg lurer litt på hva som kreves for å få kunne være med deg på tur. Om jeg treffer deg på toppen av en heis, kommer jeg helt sikkert til å se at du er en utrolig erfaren mann i fjellet, og vil sikkert henge meg på deg. Så jeg stikker bort og spør om jeg kan få hive meg med på en tur? Spørsmålet er hva krever du for at jeg skal kunne bli med? Om Jeg i det heletatt her mulighet da. Må jeg legger fram litteratur litse på hvilke bøker jeg har lest om sikker ferdsel i utmar? Kanskje en del atester fra de skred/redningskurs jeg har vært med på . Kanskje i tillegg en video som viser at jeg har stått på ski før? eller er det rett å slett antall karabiner på sekken og ellers på kroppen som teller? har jeg over 10 karabiner med meg gir vel det masse cred hos dere store gutta???? Så neste tur jeg legger sørover må jeg vel ha med meg litt større sekk, for jeg vil jo kjøre med deg, for da er jeg sikker da!!! Ha en fin tur i fjellet! Men husk du er ikke den eneste her i verden som har vært uten en vinterdag før.