Jeg sier ikke at vi er bedre og kulere og alt det tullet der om dere uketurister. Jeg sier at dere kanskje bor tenke dere om litt for dere folger etter folk! Cus, du vet hva du snakker om...Kan fortelle en historie fra i vinter for aa understreke poenget mitt: Det var to turister uten noe som helst utstyr vi motte in the middle of nowhere. Vi var paa tur hjem, og disse to folger selvsagt etter uten aa si et pip... Disse to karene kjorer forbi oss, vi stopper og bare ser paa kjoringen deres med vantro og lurer paa hvor i helvete de har tenkt seg. Vi kjorer ned den motsatte retningen av disse to karene, den riktige veien vel og merke og ser ikke mer til disse to. Da vi kommer ned stopper vi og tar en kikk opp paa turen vi nettopp har gjort og hva ser vi: Jo, to fortvilte karer paa kanten av et stup. Hvordan de kom seg hjem har jeg ikke peiling paa, jeg er bare glad ikke jeg maatte ta det ansvaret. Sesongere kjenner plassen de er paa ski i,de vet konsekvensene av aa ta feil i et saa alpint omraade. Og forresten,saann helt paa slutten: Historien om tre toffe karer paa alpinski som er paa ferie en uke. Og de spor faktisk skiutleia om dette omraadet de vil kjore ned. Skiutleia sier: Ikke kjor ned der,dere moter skrenter,stup og vanvittig tett skog.Ingen kjorer der. Og hva hjor disse karene? Jo,de kjorer ned der og det paa slutten av dagen. De trodde vel de kunne kjore hjem ned der. Skipolitiet i anlegget ser hva de gjor. Skipolitiet gaar gjennom anlegget paa slutten av dagen for aa sorge for at alle er trygt ute av pisten. Disse tre karene maa gaa opp igjen i en hel masse dyp sno, ikke saa kult kanskje? Da de etter en times tid etter stengetid av pisten kommer opp, er politiet rimelig forbanna. Resultatet blir 200 euro i bot pr.person og vi fikk oss en god latter.